Min helg!

hejhej!
i fredags så åkte jag hem till älskling! Vi chillade lite sen cyklade vi ner till OK därifrån åkte vi bil till parken och bowlade med massa folk :)
efter bowlingen åkte vi  och köpte pizza sedan åkte vi hem och kollade på tv :)
igår hade jag match ocksåå, i älvdalen, blev 3-2 till oss! :) fast jag kunde inte spela hela pga halsen..
efter matchen åkte vi hem och jag och älskling gjorde pizzaa! sen åt vi godis och kollade på tv, sen skulle vi se en film men båda somnade i soffan så vi låg där och sov i fyra timamar sen gick vi och la oss i sängen xd samma sak hände hos älkling i fredags! :)
idag har vi plockat ner en hage, nyss och duschat och snart är det mat :)
älskling åker väl ikväll sen imorgon är de skola :( :(
inga bilder.
puss/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0