ÄNTLIGEN HAR JAG AM-KORT!

Hejhej!
Idag åkte jag med pappa till falun och skrev prov på trafikverket :) och jag fick godkänt!! 61/65 rätt!!! :D
Så nu får jag köra lagligt! härligt!
knäppte lite kort i bilen också för pappa skulle jobba klart innan vi åkte hem!
Men iaf direkt efter jag var klar med provet gick jag på stan! köpte en cardigan och ett skärp! :)
Efter de kom pappa och vi åt pizza buffé! fast var inga goda pizzor så jag åt knappt nånting alls x)
Sen när han jobbatt klart i Falun åkte vi in till Lager 157!
efter de åkte vi hem!
kul dag med pappsen!
och imorgon får jag äntligen vara med min käraste!(L)
vi ska bara ta de lugnt tror jag!
på lördag kommer farfar och ska fika med oss, (han åker från jonköping hit, + leksand)
Jonathan, du är verkligen mitt allt! Jag älskar dig så :')
felicia idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0