Älskar dig så mycket!

hej!
igår efter skolan tog jag en springtur ,när jag kom hem var jonathan här....
vi, tog en dusch, åt pizza och sen kollade vi på film och så..
var himla mysigt!
idag så vaknde vi rätt tidigt åt frukost sen låg vi och slappade i sängen, men sen fick vi lov att göra nånting så vi åkte ner till orsa sjön, satt där med filt och hade de mysigt! åt lite fika också! :)
sen åkte vi hem och hans mamma kom och hämtade han :(
imorgon ska jag hjälpa mamma på hennes loppis och sedan vet jag inte vad jag ska göra!
nu ska jag gå ut i stallet sen krypa ner i ett varmt badkar med skum och tända ljus, fattas bara älsklingen :(
pusshej
Älskar dig så himla mycket Jonathan! Du betyder allt för mig och du är de bästa som hänt mig! Jag har sån tur som har dig! Du är min bara min (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0